Welcome to:

NILA
Logo

בחזרה בשנות ה -90, עסקים שחשבו קדימה הבינו כי האינטרנט יסיפק להם הזדמנות שיווקית רווחית ובת קיימא. עסקים אלה רכשו שמות דומיין (כתובת : www.sample.co.il) ובנו אתרי אינטרנט. כתוצאה מכך הם הספיקו להיות מהחלוצים והתוצאות מדברות בעד עצמן.

היום יש לא מעט אתרים שהיו בעבר קונספט פשוט (אתר למוצרי יד שניה/ אתרי חדשות/ אתרי קניות ועוד) והיום הן מעצמות אינטרנט בעלות מיליוני כניסות חודשיות וההכנסות בתאם.

אבל עם הזמן יותר ויותר אתרים מתחרים קמו והדברים השתנו.

בעולם העסקים של היום, אתר אינטרנט הוא אחד הנכסים השיווקיים החשובים ביותר שלכם, זוהי פלטפורמה פשוטה ובעיקר זולה ביחס לחנות המוחשיות שאנחנו רואים ברחוב בה אתם יכולים להשתמש כדי לקדם את העסק שלכם בין אם זה שירות/חנות/ בלוג או כל דבר אחר.

התוכן באתר ומסעות הפרסום היקפיים שלכם באמצעות שיווק באינטרנט יכולים לייצר תנועה ממוקדת לאתר האינטרנט שלכם, מה שמשפיע בצורה ישירה ומשמעותית על הצלחת וצמיחת של העסק שלכם.

אבל כדי שכל זה יקרה, מישהו צריך לפקח על האתר, אדם זה הוא מנהל האתר שלכם.

בשנים האחרונות האינטרנט גדל באופן דרסטי. לפני עשר שנים, זה לא היה קשה להקים אתר ולאחר מכן לוודא שהלקוחות יכולים למצוא אותך. אבל עם כמויות התוכן והאתרים הניתן למצוא היום באינטרנט, זה כבר לא כל כך קל.

אתרי אינטרנט הם כבר לא כרטיסי ביקור דיגיטלי או שלטי חוצות כמו שהיו לפני חמש עשרה שנים; היום הם הפכו למאחזים עסקיים מתפקדים במלואם.

אתרים אלה הם המרכיב המרכזי בכל מסע פרסום שיווקי, אך מכיוון שהאינטרנט עצמו הוא עולם וירטואלי שמאוד דינאמי, עסקים צריכים לעדכן ולטפל באתרי האינטרנט שלהם בזמן אמת ובכל החזיתות האפשריות (חנות/גלריות/תוכן/הזמנות /תלונות ועוד). בנוסף לכל זה אתם צריכים גם לדאוג ולהקים קמפיינים במספר ערוצי פרסום ע”מ לשווק את האתר שלכם.

אתר האינטרנט שלכם יכול ללכוד נתונים סטטיסטיים ולתת לכם חשיפה מלאה על מאמצי השיווק המקוון שלכם ועל החזר ההשקעה.

שטח הפירסום באתר הוא כמעט בלתי מוגבל, והוא יכול להכיל טקסט, תמונות, אודיו, וידאו ועוד מה שהופך אותו ללוח פירסום מאוד ממוקד עבור הלקוחות שלכם או ללקוחות שאתה אוסף עבור אחרים יותר מכל פלטפורמת שיווק אחרת בעולם.

המורכבות הגוברת של האינטרנט ושיפורים בטכנולוגיית פיתוח האתר פירושה כי אתר יעיל בשוק של היום דורש השקעה ניכרת. זה לא מספיק לשכור חברה לבניית אתרים ואז לשכוח מזה. מישהו צריך לקחת על עצמו את האחריות ולנהל האתר בצורה הטובה ביותר.

המונח ניהול אתר אינטרנט אינו מונח של שחור או לבן. יש המון תחומים אחריות באתר שמושפעים מגודל האתר, כמות ותדירות התוכן שעולה לאתר ועוד המון משתנים נוספים. קיימים מנהלי אתרים אשר מבלים שעה או שתיים בשבוע בניהול אתר, אחרים עובדים על זה במשרה מלאה. חלקם אחראים באופן בלעדי לפונקציונליות הטכנית של האתר ולעדכוני התוכן או הקוד, בעוד שאחרים מפקחים על כל היבט של מסעות הפרסום השיווקיים של העסק.

הנה כמה תפקידים נפוצים ואחריות של מנהל האתר:

וידוא פונקציונליות של האתר ולבצע עדכוני תוכנה.

מעקב, הערכה ודיווח על ביצועי האתר.

וידוא ורישום תחום אירוח הנוכחי.

לפתח ו / או לעדכן תוכן.

טיפול בפרויקטים שיווקיים מקוונים.

הודות למערכות ניהול התוכן, בעלי עסקים קטנים רבים מסוגלים כעת לנהל את אתרי האינטרנט שלהם

אבל עבור רוב היזמים, לקחת על עצמם את החובות של מנהל האתר אינו ריאלי. אל תשכחו שככל שהאינטרנט ממשיך להתרחב, הוא הופך להיות מורכב יותר.

אתם יכול להיכנס לאתר שלך ולעדכן את התוכן, אבל אתם צריכים לדעת איזה סוג של תוכן האתר שלכם צריך.

אם משהו אינו עובד, אתה צריך להיות בעל הבנה בקוד כדי לתקן את זה. ואתה צריך להיות מסוגל לפרש נתונים סטטיסטיים ולקבל החלטות חכמות על אילו הזדמנויות כדאי להשקיע. בקיצור, בשביל להשיג באמת תוצאות אתה צריך להיות מומחה אינטרנט.

ניהול אתרים