Welcome to:

NILA
Logo

מה זה SEO?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא בפועל הגדלת כמות ואיכות התנועה לאתר האינטרנט שלכם באמצעות תוצאות מנוע חיפוש אורגני.

מה נכנס SEO?

כדי להבין מה המשמעות האמיתית של SEO, בואו נשבור את המשפט ונביט בחלקים:

איכות התנועה : אתם יכולים למשוך את כל המבקרים בעולם, אבל אם הם מגיעים לאתר שלכם כי גוגל אומר להם שאתם משאב עבור מחשבי אפל כאשר בפועל אתם ירקנייה שמוכרת תפוחים, זאת אינה תנועה איכתית. במקום זאת אתם רוצים למשוך מבקרים אשר באמת מתעניינים במוצרים שאתם מציעים.

כמות התנועה : ברגע שהאנשים הנכונים מגיעים אלייכם לאתר באמצעות הפנייה נכונה ממנועי החיפוש תוכלו להנות מהרבה יותר תנועה ויחסי המרה טובים יותר.

תוצאות אורגניות : במילים פשוטות תנועה אורגנית היא כל תנועה שאתם לא צריכים לשלם עבורה.

 

איך עובד SEO

אתם עשויים לחשוב על מנוע חיפוש כאתר שבו אתם מקלידים אליו שאלה או מונח וגוגל, יהו, בינג או כל מנוע חיפוש  אחר שבו אתם משתמשים, בקסם, מציג לכם רשימה ארוכה של קישורים לדפי אינטרנט שיכולים לענות לכם על השאלה.

זה נכון. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב על מה עומד מאחורי כל תוצאות שמופיעות לכם ואיך זה בידיוק עובד?

אז מה זה בעצם אופטימיזציה?

אופטימיזציה היא בניית והתאמת האתר ע”ב האלגוריתם של מנועי החיפוש.

אופטימיזציה יכולה להגיע בצורות רבות. זה מתחיל בלבנות ולחלק את הכותרות והתוכן באתר בצורה שלאלגוריתם של מנועי החיפוש יהיה קל לקרוא ולאנדקס את המידע אשר אצלכם באתר, רלוונטיות התוכן, כתובת הדומיין, הפנייה מאתרים אחרים ועוד משתנים רבים שתוכלו לראות בהמשך הכתבה

אנשים שכותבים תוכן לאתרים יודעים לנצל את האלגוריתם והכלים שמנועי החיפוש מספקים ע”מ לייצר את התועלת הגבוהה ביותר מכל תוכן שהם מכינים כך שמנועי החיפוש יוכלו להבין מה הם רואים ולהציג למשתמשים שמגיעים באמצעות מנועי החיפוש את המידע הרלוונטי והעדכני ביותר.

אז מה המדדים שבעזרתם מנועי החיפוש קובעים אם להציג את התוכן שלכם או לא?

לגוגל (או לכל מנוע חיפוש שבו אתה משתמש) יש סורק שיוצא ואוסף מידע על כל התוכן שהוא יכול למצוא באינטרנט ושולח את כל החומר בחזרה אל מנוע החיפוש כדי לבנות אינדקס. אינדקס זה מוזן באמצעות אלגוריתם המנסה להתאים את כל הנתונים הללו לשאילתה שלך.

להלן רשימת הגורמים אשר האלגוריתם של מנוע החיפוש לוקח בחשבון יותר ופחות לפי הקריטריונים :

כתובת הדומיין זהה לרעיון מאחורי האתר : 6.98%

הפנייה מרשתות חברתיות : 7.24%

כמות הכניסות לאתר : 8.06%

איכות המותג לפי אתרים חיצוניים : 8.59%

אורך התוכן, נוחות קריאה מהירות טעינת התוכן ועוד : 9.8%

איכות התוכן ומילות מפתח : 14.94%

איכות קישורים פנימיים : 19.15%

כמות הקישוריים החיצוניים המובילים לאתר : 20.94%

טיב הדומיין : 5.21%

קידום אתרים אורגני – SEO