Welcome to:

NILA
Logo

אסאמאס מרקטינג:

שיווק SMS הוא שיווק באמצעות טלפון סלולרי. SMS – Short message server, הידוע גם בשם הודעות טקסט.

לאחרונה תחום צובר עניין רב על ידי עסקים קטנים וגדולים כאחד. במיוחד בהתחשב בעובדה שבשנת 2020 כ- 90% מאוכלוסיית העולם תחזיק במכשיר סלולרי (בארצות הברית לבדה 9 מתוך 10 אנשים נושאים מכשיר סלולרי).

עולם המובייל לא מפסיק לנגוס בצורה מאוד אגרסיבית מעולם הדסקטופ (מחשבים) עד כדי שכבר היום גוגל מדווחת שרוב החיפושים במנוע החיפוש שלה מתבצעים באמצעות מכשיר נייד וזה מדוע שיווק ה- SMS נחשב לאחד הצורות הישירות והאישיות יותר של שיווק.

 

דברים שצריך לדעת לפני צלילה לתוך שוק ה- SMS :

מהיכן תשיג את המספרים הניידים עבור הקמפיין ב- SMS?

איך תשלח את הודעות השיווק של SMS?

כדי לקבל את מספר הטלפון הנייד של הלקוחות שלכם, הם בעיקר יצטרכו להאמין בך ובמערכת היחסים שלכם איתם. הם צריכים לדעת ששאתם אלה ששלחו את ההודעה ושההצעה שהוצעה להם במיסרון היא הצעה בלעדית עבורם, (השתדלו לא להציע את אותן הצעות בכל ערוצי המדיה בהם אתם מפרסמים).

 

אז איך עושים את זה נכון?

הודעות נדירות, אולי פעם בחודש, לא יותר משתי פעמים בחודש.

מבצעים בלעדיים ללקוחות שישתפו את מספר הטלפון הנייד שלהם איתך.

השתמשו במיסרונים גם כדי לשלוח ללקוחות שלכם הודעות פרמיה כגון הזמנה לכנס, תזכורת לפגישה, תזכורת לביצוע פעולה ועוד.

עליך לקבל הסכמה מהלקוח לפני שליחת הודעת SMS.

עם כל הודעה שאתה שולח עליך לספק אפשרות לבטל את המנוי בהודעה ואם הם בוחרים באפשרות זו עליך לבטל את הרישום שלהם באופן מיידי.

כדי להיות בטוח עלייכם להתייעץ עם עורך דין כדי לוודא שיש לכם את כל ההתחייבויות המשפטיות לפני שאתם נכנסים לתוך ערוץ השיווק הזה. חובה עלייכם להבין את החוקים הרלוונטיים לפני שליחת הקמפיין שלכם.

לאחר שאספתם את מספרי הטלפון הרלוונטים עבורכם, וידאתם שביצעתם את כל האחריות המשפטית שלכם, תוכלו להתחיל את מסע הפרסום שלכם ב- SMS.

היינו ממליצים להשתמש בספק צד שלישי כדי בעל ניסיון בתחום ע”מ להבטיח את התוצאות הטובות ביותר הניתן להשיג מתקציב הפירסום שלך, להטביע הודעת ביטול הרשמה ולנהל בקלות את מסד הנתונים שלך ב- SMS, כולל ביטול המנויים.

שיווק באמצעות מסרונים – SMS